marți, 28 iunie 2011

Evenimentul care m-a impresionat şi m-a făcut să fiu mîndră că sînt învăţătoare.



Asociaţia Generală a Învăţătorilor din România-filiala R.Moldova (preşedinte Mariana Marin) a organizat în 25 iunie 2011 la Chişinău Congresul Învăţătorilor din R.Moldova. Sala Bibliotecii Academiei de Ştiinţe a Moldovei a fost neîncăpătoare pentru dascălii moldoveni care şi-au trimis reprezentanţi din toate raioanele republicii.http://agiromoldova.blogspot.com/
Sînt mîndră prin faptul că am făcut parte şi eu la aşa o lecţie de suflet, am avut ocazia să fiu în echipa unită de pregătire a materialelor către congres, am putut cumva să contribui la desfăşurarea acestuia, dar cel mai mult mă bucur că am putut sorbi din multele cuvinte frumoase rostite aici de către toată lumea, în deosebi de scumpa mea prietenă şi învăţătoarea învăţătorilor Mariana Marin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu